6 maj 2012

18.00

EY DU!
ja du, sluta vara så missnöjd med dig själv. du är perfekt. sluta önska du såg ut som någon annan eller önska någon tyckte om dig så som de tycker om andra. sluta försöka få uppmärksamhet från de som sårar dig. sluta hata din kropp, ditt ansikte, din personlighet, älska dem. utan de sakerna hade du inte varit du. och varför skulle du vilja vara någon annan? va självsäker på den du är, le. det kommer smitta av sig på andra människor. om någon hatar dig för att du är lycklig med dig själv, ge dem mellersta fingret och säg strunt i det. om jag är lycklig eller ej ska inte längre bero på andra. jag är lycklig för jag älskar den jag är. jag älskar mina brister, jag älskar mina ofullkomligheter.
de gör mig till mig. och jag är ganska otrolig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat? ♥